Pizzeria Planeta Lublin - Zapiekanka z kurczakiem

By 12:37 , , , , , , ,

W dzisiejszym wpisie odejdę od już troszkę monotonicznego opisywania pizz czy kebabów i zajmę się zapiekanką z pizzerii Planeta. Szczerze mówiąc nie jestem jakimś "zapiekankożercą" i dość rzadko jadam tego typu fast foody ale jako, że dawno temu koledzy przekonali mnie i zakosztowałem w tych robionych w "Planecie" to postanowiłem polecić ją i Wam.

Największą zaletą zapiekanek przygotowywanych w tym lokalu jest cena - takie danie możemy dostać już za pięć czy sześć złotych. Dokładna cena zależy od składników jakie chcemy mieć na cieście - za składnik mięsny płacimy złotówkę, a za warzywny pięćdziesiąt groszy. Ja zawsze zamawiam zapiekankę z kurczakiem i dodaje do niej kukurydzę i pieczarki. Tak samo dobra jest z gyrosem. Ciasto jest kruche z zewnątrz ale miękkie w środku. Składników zawsze dostajemy dużo nie zależnie jakiego są rodzaju. Możemy sobie je wybrać z listy tych dostępnych na pizzę i jest ich naprawdę sporo. Smakują tak samo jak na pizzy czyli po prostu bardzo dobrze. Nasze składniki zanurzone są w dość głębokiej warstwie dobrego i ciągnącego się sera, który jest polany keczupem chodź można wybrać też inne sosy. Wszystkie są naprawdę dobre chodź najbardziej zachwycił mnie sos chilli, który pachnie i smakuje jakby był ze świeżo startych papryczek.

Jedynym minusem przedstawionych przeze mnie zapiekanek jest to, że nie są one dostępne w dowozie mimo tego, że pizza czy danie gyros jest. Nie wiem dlaczego ktoś tak postanowił bo byłyby one murowanym hitem. Jeśli jednak możecie gdzieś podjechać i chcecie zjeść coś odmiennego od kebaba czy pizzy to naprawdę polecam Pizzerię Planeta i tamtejszą zapiekankę bo za śmiesznie niską cenę dostajemy sporych rozmiarów ciasto, na którym znajduje się mnóstwo smacznych składników. Normalnie radzę zamówić jedną (bo można się nią naprawdę najeść) ale bardziej głodni i pojemni będą musieli zjeść dwie.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. bardzo smaczna pizza oraz zapiekanki z dostawą na telefon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie, że title="Pizza Poznań">www.szybkapizza.pl to jedna z najlepszych pizzeri w mieście Poznań. Nie? Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: