Pizzeria Przy Bramie Lublin - danie kebab z kurczakiem

By 10:36 , , , , , , , , ,

Na pierwszy ogień postanowiłem wziąć nową i ostatnio dość mocno reklamowaną pizzerię Przy Bramie. Obiło mi się jednak o uszy, że mają całkiem niezłego kebaba, więc postanowiłem zamówić dwa dania kebab z kurczakiem (z sosem, frytkami i surówką).

Cena wydawała się być dość przystępna – 13 zł za sztukę (darmowy dowóz jest dostępny dopiero od zamówienia powyżej 19 zł). Przy zamówieniu Pani zapytała mnie jaki życzę sobie sos - do wyboru jest czosnkowy, mieszany i ostry – (ja wybrałem mieszany) oraz poinformowała, że czas dostawy wyniesie do 50 minut. Jest to dość długi czas oczekiwania jak na lokal serwujący ‘fast food’.

Tak właśnie wyglądało zamówione danie (przepraszam,
że nie zrobiłem zdjęcia przed ale byłem bardzo głodny ^^)
Po ok. 40 minutach danie do mnie dotarło – trzeba przyznać, że pachniało smakowicie. Jednak już po otworzeniu opakowania  wiedziałem, że nie będzie to raczej uczta dla moich kubków smakowych. Kebab wydawał się zwykłymi, gotowymi kawałkami kurczaka odgrzewanymi na patelni. I niestety tak też smakował. Nie wiem czy w tym lokalu jest tzw. patyk ale moje mięso na pewno nie było z niego odcinane. Nie było go też dużo – ok. 150 gram. Sos, który miał być mieszanym był o bardzo lekkim posmaku czosnkowym ale na pewno nie było w nim nic ostrego. Dodatkowo zostały nim polane frytki, które zresztą były chude, nie słone i bez smaku chodź trzeba przyznać, że było ich dość sporo. Lepsze jestem w stanie przygotować sobie sam na patelni! W czasie podróży sos, którym zostały polane frytki zmieszał się z tłuszczem z tychże pokrojonych ziemniaków i utworzył coś przypominającego konsystencją twarożek. Nie wiem kto wpadł na pomysł polewania frytek (i to w dowozie) ale tak niedobrych jeszcze nie jadłem. Surówka w tym zestawie była tak samo nie udana jak pozostałe składniki. Była sucha i bez smaku. Znajdowała się w niej kapusta pekińska, ogórki i kawałki papryki, które kompletnie nie pasowały do kebaba.

Lokal Przy Bramie dzięki swojej dobrej lokalizacji, dość standardowym jednak nie odbiegającym od konkurencji promocjom i długiemu czasowi otwarcia za pewne znajdzie klientów w ludziach wracających z różnych imprez. Jednak jeśli ktoś z Was nie jest w stanie wskazującym i nie jest mu wszystko jedno co zje to nie polecam zamawiania tam dania kebab z kurczakiem. Jest to jedno z najgorszych dań tego typu jakie jadłem.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

3 komentarze

  1. dobrze piszesz, kiedys niechcacy wzialem tam kebaba na wynos bo robilem zakupy obok w monopolowym calonocnym i dostalem niewiadomo co z kurzego miesa, jakies zdrewniale kawalki kapusty i kukurydze w nieswiezej bule...zjadlem moze z 1/5 zeby nie ryzykowac , reszte wyrzucilem....omijac z daleka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam się wiele zmienilo i jest jakiś inaczej nazwany punkt teraz i inna obsługa, robią kebaby i można powiedzieciec , ze nawet zjadliwe, wzialem tortille z mięsem kurzęcym dzisiaj i dostałem produkt z mixem sałatek, całkiem zjadliwy, mielonki niewiadomego pochodzenia , która nazywaja w Polsce 'baraniną' nie jadam więc się nie wypowiadam, ale jeśli chodzi o typowy kebab kurzęcy to jest to jakaś średnia lubelska, wszystko raczej swieże, nie leży na żołądku, obsługa miła....

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: