Pizza Dominium Lublin - Pizza Picante

By 15:37 , , , , , , ,

Sieci pizzerii Dominium nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jest to jedna z bardziej znanych sieciówek w naszym kraju. Oczywiście nie mogło jej zabraknąć również i w naszym mieście i tak mamy aż dwie takie pizzerie - jedną w Galerii Plaza, a drugą w Galerii Orkana. Postanowiłem sprawdzić jak mają się serwowane przez tą w Plazie pizze.

Postanowiłem zdecydować się na pizzę z serii "Pizza Della Casa" czyli według zapewnień na stronie internetowej "Finezja smaku wprost z malowniczych rejonów Zatoki Neapolitańskiej. Najwyższej jakości ciasto, oryginalne włoskie przyprawy i niepowtarzalny aromat składników tworzą kompozycję, która przenosi nas w urocze zakątki południowych Włoszech." Wybrałem średni placek o nazwie Picante na tradycyjnym cieście z serem mozzarella, sosem pomidorowym, chili, oliwkami, kiełbasą  pepperoni i pomidorami za 32.90 zł. Trzeba przyznać, że to na prawdę drogo, a do tego należy doliczyć jeszcze jeden złoty za dowóz.

Dominium Lublin
Pizza Picante z Dominium Pizza Lublin
Na moje danie czekałem około 40 minut, dojechało ciepłe. Pizza była mała i myśl, że za taką samą cenę, a nawet taniej, miałbym dwie trochę mi doskwierała. Zaczynając jednak ocenę od samej podstawy czyli ciasta, to w Dominium nic się nie zmieniło. Ciągle otrzymujemy takie samo słodkawe ciasto, trochę zbyt suche i twarde, szczególnie na końcach. Co do składników to sama kompozycja bardzo mi smakowała, a chili było na prawdę ostre. Nie mogę się przyczepić do ich jakości - wszystko smakowało tak jak powinno. Jednak jedynego składnika mięsnego, czyli kiełbasy pepperoni mogłoby być więcej. Nie wyczułem też żadnych szczególnych przypraw, które nadałby jakiegoś wyjątkowego smaku tej pizzy.

Dominium nie zdołało mnie przenieść poprzez smak swojej pizzy do Włoch, ale ich pizza była całkiem dobra, a mogłaby być znacznie lepsza gdyby poprawili ciasto. Składniki są ok, choć mogłoby być ich trochę więcej, czas dostawy znośny, tylko ta cena, za którą moglibyśmy mieć w innej pizzerii dwie i to nawet lepsze w smaku pizze. Ogólnie rzecz biorąc placki z Dominium smakują przyzwoicie, ale są raczej nieopłacalne.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

5 komentarze

  1. składniki wyglądają na prawdę ok, ale ta cena... burżuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. z mrożonego ciasta produkowanego pod Szczecinem jeść pizzę....fuuujjj...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faith - Czy mógłbyś mi napisać czy wg Ciebie pizza Picante była ostra, bardzo ostra czy nie do zjedzenia ? Pytam ponieważ z dwójką znajomych zamówiliśmy właśnie tą pizze w dostawie także z Plazy i pierwszy raz spotkałam się z czymś takim...Mianowicie pizza była tak ostra, że kolega po zjedzeniu jednego kawałka pobiegł do łazienki opłukać usta i miał rany na podniebieniu. Nie mogłam uwierzyć i też spróbowałam. MASAKRA!!!Ja lubie baaaaardzo ostre rzeczy,ale to nie wiem co to było !!! Zadzwoniłam do pizzerii, poprosiłam o zabranie tego czegoś i zwrot gotówki. Jednak nie było z kim rozmawiać. W kółko przełączano mnie do Warszawy. Dziewucha z Lublina twierdziła, że jest kierownikiem (od kiedy kierownik odbiera zamówienia). W ogóle była strasznie bezczelna. Kpina. Do dziś jesteśmy w szoku!!!!NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie była ostra, ale bez przesady. Inne osoby z naszego bloga zapewne powiedziałyby, że nawet tylko lekko ostra ^^ W każdym razie zjadłem bez problemów. Nie patrzyliście jak wyglądało "to coś" co było tak ostre?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądało na czerwone papryczki...z tym, że bardzo małe kawałeczki,które się rozpadły i i wyścieliły całe ciasto pod serem. Nie wiem co to było, ale nigdy nie trafiłam na coś takiego :/ Zrobię eksperyment i zamówię tą pizzę z Orkana :p i dam sobie już w tym momencie rękę uciąć, że będzie ostra do zjedzenia.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: