Shawarma Kebab Lublin - SHAWARMA XXL i Kebab XXL

By 12:24 , , , , , , , , , , , ,

Pierwszy wpis w nowym miesiącu poświęcony będzie lokalowi Shawarma Kebab. Czytając informacje o nim w Internecie można zobaczyć zupełnie przeciwstawne opinie - jedni strasznie zachwalają, inni krytykują. Jak to na prawdę jest z Shawarmą? Tego dowiecie się po przeczytaniu dzisiejszego wpisu.


SHAWARMA XXL - trzeba przyznać, że na prawdę duża
Jako, że jadłem już kiedyś z kolegą w tym lokalu danie Kebab CLASIC i nasze zdania o jego smaku były również zupełnie odmienne postanowiłem tym razem podejść do tego baru bardziej całościowo. Zamówiłem więc największą tortillę sygnowaną nazwą firmy (więc i chyba najbardziej reprezentacyjną) - SHAWARMA XXL - z mięsem z baraniny i największą z bułek - Kebab XXL - z mięsem o dziwo z indyka, a nie z kurczaka jak się przyjęło w innych lokalach. Oba dania były dość drogie - kebab w bułce 12, a w tortilli 16 zł. Dowóz jest płatny, więc musieliśmy dodatkowo za niego zapłacić. W sumie za cenę tych dwóch kebabów mielibyśmy dwie duże pizze z sosami w wielu pizzeriach - więc już na starcie trzeba powiedzieć, że nie jest to najlepszy wybór dla osób chcących się tanio i bardzo najeść.


Kebab XXL z Shawarma Kebab Lublin
Dostawa trwała wieczność - prawie godzinę i 20 minut, ponieważ kierowca pomylił klatki. Po takim czasie jedzenie dotarło do nas oczywiście zimnie, a dostawca chciał od nas wymusić dodatkowe 6 zł! Dopiero po tym jak kategorycznie stwierdziliśmy, że nie przyjmiemy droższych (bo i tak już drogich) dań, dał nam je i to z paragonem na wcześniej umawianą przez telefon kwotę! Takiej sytuacji nie miałem jeszcze nigdy wcześniej i uważam ją za niedopuszczalną.

Shawarma XXL od środka
Przechodząc jednak do oceny samych kebabów to trzeba przyznać, że SHAWARMA XXL była na prawdę duża - chyba największa pita jaką widziałem - za to Kebab XXL nie odbiegał już tak bardzo wielkością od innych bułek. Niestety wielkość nie równała się jakości. W środku pity znajdowały głównie ogórki, trochę frytek (które były dość dobre) i twarde, mrożone marchewki oraz czerwona sałata, a ona sama była miękka i gumiasta. Mięso znajdowało się jedynie na dole i było chyba najjaśniejszym mięsem z baraniny jakie do tej pory widziałem. Dodatkowo zostało pokrojone na kawałeczki o grubości dwóch kartek papieru przez co nie było go prawie w cale czuć, co może nie było też takim wielkim minusem bo było po prostu okropne. Jeszcze nigdy nie jadłem tak niedobrego kebaba w picie! Kebab w bułce z indykiem niestety nie był lepszy.

Shawarma Kebab to jeden z najgorszych i najdroższych kebabów w Lublinie jakie do tej pory jadłem. Dodatkowo długa i problematyczna dostawa zniechęca do jedzenia. Przyznaję, że o ile danie Kebab CLASIC z indykiem było kiedyś jeszcze dość zjadliwe to Kebab XXLSHAWARMA XXL po kilku kęsach wylądowały w śmietniku. Z całą pewnością już nigdy więcej tam nie zamówię i Wam też nie radzę.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

14 komentarze

  1. wyglada ok ale po takiej recenzjii nigdy tam nie zamowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałeś na początku zdania są podzielone.
    Mi osobiście smakuje tutaj kebab ( ale faktycznie baranina jest do bani).
    Od siebie polecę tzw. kopertę - frytki + mięso + sosy = 10zł bez zbędnych surówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Rusz się w końcu do OAZY o której pisałem w jednym z pierwszych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak obiecałem na pewno się wybiorę ale przez uczelnię nie jest mi teraz tam za bardzo po drodze, więc może to trochę zająć ale jak będę miał chwilę wolnego czasu to tam zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja serdecznie polecam "Kebab u Turka" przy ul. Nałęczowskiej obok kas MPK. Lokal z zewnątrz dziadowski, ale lepszego kebaba nie jadłem. Jestem ciekaw Twojej opinii bo widzę, że mamy podobne gusta.

    OdpowiedzUsuń
  6. NIEWIARYGODNIE CHAMSKA OBSŁUGA. pomyłka w zamówieniu. przywieziono kompletnie inne kebaby z innym mięsem. po zgłoszeniu pomyłki (dostarczono nam zamówienie za niższą cenę, a zapłaciliśmy więcej) współpraca z pracownikami tragiczna. Kelnerka rozmawiała z nami jak z koleżankami z gimnazjum. całkowity brak przyznania się do własnych błędów. powiedzenie klient nasz pan zupełnie nie ma potwierdzenia w tym przypadku.
    Zdecydowanie NIE POLECAM !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie polecam lokalu. Zamawiając jedzenie przez telefon doszło do pomyłki ze strony obsługi. Dostaliśmy inne mięso w niższej cenie, płacąc przy tym drożej. Ponad to chcąc zgłosić problem, zostaliśmy potraktowani po CHAMSKU . Nikt tu nie zabiega o klienta i nie ma mowy o jakiejś uprzejmości...DNO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać nie uczą się na błędach... następnym razem proponuję przejrzeć naszego bloga PRZED zamówieniem! Od tego jesteśmy aby wyłapywać takie "lokale" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś jadałam tam bardzo często.Jednak z czasem kebaby zaczęły się "psuć".Nie dość, że podawano nam zimne,za każdym razem było w nich coraz więcej surówki i mniej mięsa, to w dodatku któregoś razu obsługa zupełnie zapomniała o jednym zamówionym przez nas kebabie.Typka wydała nam 3 z 4 zamówionych kebabów i zaczęła potem obsługiwać innych klientów.Wszyscy już zjedli kebaby, a kolega wciąż nie dostał swojego!Jakoś się to potem wyjaśniło. Problem w tym ,że sytuacja powtórzyła się trzykrotnie ;/ Na dowóz też odradzam- droga dostawa ,na którą długo się czeka,a kebaby są zlodowaciałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o moje doświadczenia w dowozem to muszę się zgodzić, że nie ... nie i jeszcze raz nie, ponieważ zawsze "coś" jest nie tak. Natomiast jest jedno danie które na miejscu jest nie do przebicia a mianowicie frytki z mięsem zapiekane z serem(chyba pozycja 21 w menu). Szczególnie kiedy mają większy ruch ponieważ frytki są świeże. Niemniej jednak moje ulubione mięso którym jest baranina nie jest u nich zbyt dobra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. WCZORAJ ZAMÓWIŁAM KEBAB XXL Z MIĘSEM MIESZANYM I SOSEM MEKSYKAŃSKIM. NIE SUGERUJCIE SIĘ RECENZJĄ! JAKO ZNAWCA KUCHNI MOGĘ ŚMIAŁO STWIERDZIĆ, ŻE TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH KABABÓW JAKIE JADŁAM. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze po co ten caps lock? Po drugie każdy może mieć własne zdanie bo każdy ma własne podniebienie. Większość, która przeczytała tą recenzję jak widać się z nią zgadza i (niestety) przetestowała shawarmę na sobie, więc nie pisz żeby nie sugerować się recenzją ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. MASAKRA!!!! Zamówiłem kebsa XL i danie clasic. Po dwóch godzinach czekania, zadzwoniłem, Pani próbowała mi przetłumaczyć, że to pomyłka i tak naprawdę dzwoniłem godzinę temu, nie dwie, a dostawca już wyjechał. Poczekałem następne 30 minut i po 2,5h zadzwoniłem z rezygnacją zamówienia. Pani powiedziała, że nie wie o co chodzi, ponieważ dopiero co zaczęła zmianę, po przedstawieniu sytuacji, zapytała, o co mi chodzi i gdzie widzę problem. Zaraz po tym telefonie zobaczyłem śpieszącego do mnie spacerowym krokiem dostawcę. Przez domofon powiedziałem mu, że odwołałem zamówienie. Za minutę zadzwonił z powrotem i zakomunikował, że on nie wyobraża sobie, żebym kiedykolwiek mógł coś u nich zamówić. Kamień spadł mi z serca, wreszcie nie będę zmuszony rozczarowywać na ich zimnymi kebsami... Jedyny kontakt jaki chciałbym z nimi mieć to rozmowę z ich kierownikiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie warto Piotrze ;) od tego jest nasz blog :) Następnym razem radzę sprawdzić nas przed zamówieniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: