Pizzeria Planeta Lublin - Dwie duże pizze

By 17:00 , , , , , , , ,

Dość dawno nie publikowałem żadnej recenzji mimo tego, że przez ostatni czas miałem okazję podjeść trochę "szybkiego jedzenia". Jednak gdy znalazłem chwilę czasu postanowiłem przedstawić Wam pizzę z Pizzerii Planeta. Recenzowałem już zapiekankę z tej pizzerii ale jako, że pizze również są warte uwagi nie mogłem Wam ich nie zaprezentować.


Duża pizza z Pizzerii Planeta
Jak to zwykle bywa wybrałem dwie duże pizze z trzema wybranymi składnikami oraz dwoma sosami, o których napiszę jeszcze później z promocji w cenie 29,00 zł. Pizze mimo średnicy 30 cm (czasami duże mają 32 cm) są na prawdę pożywne, szczególnie gdy wybierzemy grube ciasto. Jak mawia mój znajomy są to pizze studenckie - smaczne, w dobrej cenie i dające uczucie sytości na długi czas. Czas dowozu jest różny - w godzinach szczytu trzeba poczekać nawet 50 minut, bo na prawdę dużo osób zamawia stamtąd jedzenie i wie to każdy, kto choć raz był w samym lokalu. W normalne dni i mniej obleganych godzinach naszego placka dostajemy w zasadzie już po 30 minutach. Nidy nie zdarzyło mi się ani żadnemu z moich znajomych żeby pizza dojechała zimna lub jedynie lekko ciepła - zawsze jest gorąca i pachnąca.

Pizzeria Planeta Lublin - Duża pizza
Co do samego smaku to grube ciasto jest oczywiście tym co głodomory lubią najbardziej ale smakuje jedynie dobrze - jest puszyste, jest go dużo ale przesadnych fajerwerków nie ma. Myślę, że powinno być trochę bardziej doprawione choć ogólnie przyczepić się do niego nie można. Ilość składników na pizzy zależy od tego jakie składniki wybierzemy oraz od humoru kucharza - jak widać ilość salami nie powala na kolana - po jednym plasterku na kawałek ale gdy wybierzemy kurczaka lub gyros i inne składniki warzywne jest już znacznie lepiej. Składniki są wysokiej jakości i smakują bardzo dobrze. Nieodzownym elementem pizz z Planety są jednak sosy. Sos chilli i firmowy nadają plackom takiego smaku i zapachu, że nie da się przejść obok nich obojętnie nie próbując przynajmniej kwałka.


Pizzerię Planeta polecam każdemu, kto lubi bardziej polskie wersje pizzy czyli takie którymi można się porządnie najeść. Zalecam też do każdej dobrać co najmniej jeden sos bo są na prawdę wyśmienite i całkowicie zmieniają ogólny pogląd na placki. Ceny również są przystępne choć nie znajdziemy tu jakichś oszałamiających promocji ale jak wiadomo jakość musi mieć swoją cenę i to aż dziwne, że Planeta przez tak długi czas, przy takim uznaniu praktycznie nie zmieniała swojego cennika. Podsumowując jeszcze raz - serdecznie polecam tę pizzerię!

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

6 komentarze

  1. POLECAM JESTEM ZAWSZE ZADOWOLONY Z JAKOŚCI PIZZY I NIE TYLKO ,INNE DANIA OFEROWANE PRZEZ TEN LOKAL SĄ GODNE POLECENIA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak ulotki na tym blogu ,czy można ją tutaj umieścić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówisz - masz. Ulotka dodana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dodanie ulotki ale ta ulotka już jest nie aktualna www.pizzeriaplaneta.pl tu znajdziesz pdf.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ten lokal pizza pyszna ale sałatki jeszcze lepsze .

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: