Diego Pizza Lublin - Dwie 32cm pizze z trzema składnikami

By 20:22 , , , , , , , , ,

Diego Pizza znajdująca się na ul. Sekutowicza, w północnej części Lublina będzie tematem dzisiejszego wpisu. Próbowałem już dań serwowanych w tym lokalu gdy na jednym z portali zniżkowych pojawił się voucher na kwotę 60 zł. Zamówiłem wtedy dania gyros oraz pizzę i wtedy muszę przyznać smakowały dobrze. Czy coś się zmieniło? Tego dowiecie się w tej recenzji.


Diego Pizza Lublin
Pizza z kurczakiem, ananasem i kukurydzą
z Diego Pizzy Lublin
Do testu zamówiliśmy za 29,50 zł dwie 32 cm pizze z trzema dowolnymi składnikami (maksymalnie dwa mięsne) + 2 sosy gratis. Na pierwszy placek zażyczyliśmy sobie kurczaka, ananas i kukurydzę, a na drugi szynkę, boczek i paprykę. Jako sosy wybraliśmy firmowy sos diego czyli czosnkowy z ziołami oraz meksykański. Wielokrotnie rezygnowałem z zamawiania w Diego, ponieważ czas oczekiwania na dostawę zawsze gdy dzwonię wynosi ponad 50-60 minut. Tym razem jednak dzwoniłem w trakcie meczu i osoba przyjmująca zamówienie zapewniła mnie, że pizza dotrze w 40-50 minut, a więc nie tak źle biorąc pod uwagę trwające rozgrywki. Niestety nie była to prawda i pizze dotarły po ponad godzinie niestety już tylko średnio ciepłe. Składników na plackach było sporo lecz jak dla mnie było zdecydowanie za mało boczku i kurczaka. Nie smakowała mi też papryka, która była bardzo miękka jakby rozgotowana i pocięta na małe kawałeczki. Pozostałe składniki smakowały bardzo dobrze i nie można im niczego zarzucić.

Pizzeria Diego Lublin
Pizza z szynką, boczkiem i papryką
z Pizzerii Diego Lublin
Ciasto było dość cienkie ale trzymało się i nie opadało, gdy wzięło się je do ręki. Końcówki były co prawda cienkie lecz tak twarde, że spokojnie mogłyby zastąpić kości dla psa. Były po prostu nie jadalne. Ilość sera nie porażała ale było go wystarczająco dużo i smakował tak jak trzeba. Sos diego okazał się straszliwie rzadki i ledwo co czosnkowy. Nie wiem czy to dobry pomysł aby tytułować tak słaby sos nazwą restauracji ale to już pozostawiam do oceny właścicieli. Za to sos meksykański był gęsty i dobry lecz było go tylko do połowy pojemniczka. Nie można jednak narzekać za bardzo na sosy, które bądź co bądź dostajemy za darmo.

Diego Pizza wydaje się dość obleganą pizzerią w Lublinie patrząc na czas, który jest potrzebny do otrzymania placków. Cena dwóch pizz z dwoma sosami jest atrakcyjna, a i smakują dość dobrze. Głównym minusem Diego jest dla mnie właśnie czas dostawy, który po prostu zniechęca do zamawiania z tego lokalu. Znajdziemy jednak tam ciekawe promocje, które premiują stałych fanów tejże pizzerii - za 10 kuponów z pudełek pizza na miejscu gratis czy 10% zniżki dla fanów firmowego profilu na facebooku. Pizzerię Diego umieszczam jednak po środku listy lubelskich pizzerii - można tam zjeść całkiem smacznie ale trzeba trochę na to jedzenie poczekać.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. 5 lat temu za 2 duże pizze 32cm płaciło sie 25zł i mieli najlepszy sos pomidorowy jaki w życiu jadłem. Od tamtej pory ceny idą w góre a jakość spada. Pizze stały sie ledwie przeciętne, a sos nie ma już tego wyrazistego smaku, a wręcz jest wodnisty. Zamawiam tam od czasu do czasu żeby sprawdzić jak im sie wiedzie. Ciekawy fakt, że to jedyne miejsce w jakim jadłem kanapke gyros w cieście do pizzy i nawet nieźle im to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają fajnie (podobna do pizzy z mojej ulubionej pizzerii) choć składników mogłoby być więcej. Spróbuję

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: