Głodny Jaś Lublin - Gyros duży w bułce

By 23:27 , , , , , , , ,

Głodny Jaś to bar typu fast food działający na terenie hipermarketu REAL od ładnych kilku lat. Kilka lat temu można było tam zjeść naprawdę smaczne, duże danie gyros. Jednak czasy świetności tego lokalu chyba już minęły chodź nawet teraz można zobaczyć sporo stołujących się tam ludzi. Jako, że dawno już tam nie jadłem postanowiłem sprawdzić co się zmieniło.

Postanowiłem zamówić gyros duży w bułce z ostrym sosem. Jest ona dość tania - kosztuje 8,9 zł. Na górze kanapki znalazł się kawałek pomidora, dwa plasterki ogórka i chyba tona czerwonej kapusty - nie wiem kto wpadł na dodawanie jej do takiego dania ale jej smak mi osobiście w ogóle nie pasuje. Po przebrnięciu przez ocean wcześniej wspomnianych warzyw wreszcie dokopałem się do mięsa, które było dość obficie polane sosem, który kolorem przypominał bardziej musztardę z keczupem lecz jak się okazało był dość ostry i mi osobiście posmakował. Niestety tego samego nie mogę powiedzieć o samym gyrosie. Niestety już przy zamówieniu zobaczyłem, że na patyku nie ma w ogóle mięsa więc musiało być odgrzewane. Było czerwone, jakby niedopieczone i żylaste. Nie smakowało też do końca jak prawdziwy gyros, a bardziej jak zwyczajny kurczak. Pod pierwszą warstwą mięsa znajdowała się surówka, a pod nią - już na samym końcu - następna warstwa mięsa. Bułka, w której znajdowały się składniki nie przeciekała i była chrupiąca i dość smaczna.

Według mnie każdy lokal, który serwuje kebab czy gyros powinien mieć patyk, z którego jest ścinane mięso i to na oczach klienta. Głodny Jaś taki patyk i tak umiejscowiony ma ale nie ma na nim ani grama mięsa. Każda  restauracja, która serwuje odgrzewane mięso nie dostanie ode mnie rekomendacji i tak samo będzie z "Jasiem". Nie polecam nikomu tego lokalu bo niedobre mięso i przedziwne połączenie surówki i warzyw nie może nikomu smakować, a jest przecież tyle innych barów w Lublinie gdzie można dobrze zjeść i nie trzeba się męczyć koniecznie w tym.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. Chętnie przeczytałbym Twoją recenzję gyrosa przy Lidlu na ulicy m.majdanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłem ostatnio i bieda.
    Same warzywa a mięsa jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: