Paprika Pizza & Kebab Lublin - Kebab Mega z kurczakiem

By 18:02 , , , , , , ,

Paprika Pizza & Kebab to mały bar w samym centrum Lublina, który odkryłem kiedyś przez przypadek szukając w google kebabów w bułce na dowóz. Nigdy nie byłem w jego siedzibie osobiście ale kilka razy stamtąd zamawiałem - za każdym razem z innym skutkiem. Jest to chyba najbardziej nieprzewidywalny lokal z jakiego jadłem - raz dostanie się ciepłą, wypchaną po brzegi dobrym mięsem kanapkę, a raz zimną, w większości zawierającą surówkę bułę. Paprika ma też straszne problemy z dowozem, co poskutkowało tym, że właściciel nawet na jakiś czas z niego zrezygnował. Prawda jest taka, że czasami na dostarczenie czeka się 30  minut, czasami 60, a zdarza się też tak, że można się w ogóle nie doczekać. Mimo tego co jakiś czas daję Paprice jeszcze jedną szansę.

Kebab Mega z kurczakiem z Paprika Kebab
Lokal ma w swoim menu różne rodzaje kebaba - między innymi niespotykany nigdzie indziej kebab petarde z frytkami w środku, a także hamburgery, które jak dla mnie dość dobrze smakują i różnego rodzaju sałatki. W tym wpisie opiszę Kebab Mega z kurczakiem, który kosztuje 10 zł. Jest to dość dobra cena, jeśli weźmiemy pod uwagę, że dowóz jest darmowy (zamówienie powyżej 20 zł). Można też skorzystać z fajnej promocji - gdy przy zamówieniu powiemy hasło "facebook" dostajemy 10% zniżki. Na swoją bułkę nie musiałem czekać zbyt długo. Dostałem ją po około 30 minutach. Jak widać na zdjęciu była troszkę zgnieciona, a bułka była miękka i przesiąknięta sosem - jak dla mnie za bardzo. Na szczęście była jeszcze ciepła i nie musiałem jej podgrzewać w mikrofalówce co czasem byłem zmuszony robić. Dlaczego w ogóle zamawiam z Papriki? Bo mają jedne z lepszych mięs z prawdziwego patyka i tak było i w tym przypadku. Kebab był bardzo smaczny, bez przypieczonych czy ciągnących się skór. Niestety był praktycznie tylko na górze bułki. Cały spód był wypełniony jedynie sałatką. Jeśli już o niej mowa to zmieniła się od mojego ostatniego zamówienia i teraz oprócz kapusty pekińskiej można w niej znaleźć kukurydzę no i oczywiście paprykę. Nie jest to może jakiś raj dla podniebienia ale jest dość smaczna. Całkowicie zawiódł mnie jednak sos mieszany. Kiedyś zamawiałem ostry i był dobry - dla niektórych zbyt mocny. Teraz postanowiłem spróbować mieszanego, który okazał się sosem ostrym zmieszanym z dużą ilością śmietany. Tak, śmietany! Nie wiem kto wpadł na ten pomysł ale ja liczyłem na połączenie z sosem czosnkowym. Bułka była niezbyt dobra, ponieważ była zbyt rozmiękczona ale jej bardziej suche kawałki smakowały tak jak powinny.

Mega kebab w bułce z kurczakiem z Paprika Pizza & Kebab zdecydowanie nie jest najlepszym kebabem jaki jest w Lublinie ale długie godziny otwarcia i przystępne ceny i fajne promocje kuszą aby stamtąd zamawiać. Szkoda, że bar nie trzyma równego poziomu i tak raz możemy dostać kebaba, który smakuje bardzo dobrze, a raz ledwie przeciętnego. Dużym minusem jest też ślamazarny czas dostarczenia zamówienia. Podsumowując to co dostaniesz w Paprice zależy w dużej mierze od szczęścia - raz będziecie zadowoleni, a raz nie.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

3 komentarze

  1. A w ogóle zdarzyło się, że nie dowieźli? Ja zamawiam z tego lokalu dosyć często i czekam max. 30 min, dania są ciepłe i smaczne przynajmniej dla mnie. Teraz z tego co pamiętam to to jest PAPRIKA Burger & Kebab czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarzyło się mojemu koledze choć tak jak napisałem we wpisie teraz przywieźli dość szybko - widocznie zatrudnili nowego kierowcę bo kiedyś naprawdę była tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tym lokalu iiii... Nie jestem zadowolona.Spotkała mnie tam niezbyt miła sytuacja...
    Po zamówieniu kebabów dla 4 osób "pani" oznajmiła ,że nie ma surówki i spytała czy możemy poczekać 20 minutek( w ogóle dziwne, że w środku dnia, bo była to godzina ok 18 zabrakło surówki). Zgodziliśmy się i to był błąd.Minęło 20 minut "pani" przypalała jakieś kotlety, większość czasu spędzała na zapleczu z kimś rozmawiając przez telefon. Nie umyła rąk i wzięła się za robienie żarcia... Nie dla nas. Zapakowała na wynos, dała dostawcy...i tak w kilkakrotnie. Po 50 min zażądaliśmy zwrotu gotówki!! "Pani" na to najbardziej bezczelnym, niedopuszczalnym tonem "już robie przecież!"!!!!
    Kebaby dobre, ale obsługa masakra!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: