Pepe Kebab Lublin - Mega Kebab

By 17:05 , , , , , , ,

Ten miesiąc rozpocznę od recenzji lokalu, którym zainteresowałem się dzięki zniżce na oferowane tam jedzenie w serwisie Groupon, a mowa oczywiście o Pepe Kebab. Już po zakupie vouchera czytałem wiele pozytywnych opinii na temat serwowanych tam kebabów i jakości obsługi więc z dość wygórowanymi oczekiwaniami wyruszyłem do Pepe (bo niestety nie ma dowozu).

Mega Kebab w Pepe
Do wydania miałem w sumie 30zł co starczyło na dwa mega kebaby - po jednym dla mnie i kolegi. Na forum i oficjalnym profilu baru na facebooku czytałem, że jest je naprawdę trudno zjeść. I rzeczywiście, nie dokończyłem mojej bułki ale nie dlatego, że byłem tak najedzony, a przez to, że mi po prostu nie smakowała. Mięso smakowało jak zwyczajny kurczak i było różowe - niedopieczone przez co nie mogło smakować jak normalny kebab, a użyte (lub nie) przyprawy nie wnosiły też nic co przypominałoby smak z innych, dobrych kebabów. Surówka złożona z ogórków, pomidora, kapusty pekińskiej i innych zielonych warzyw niektórym może smakować - mojemu koledze smakowała ale mi już nie bardzo. Może dlatego, że surówka ma się komponować smakowo z mięsem, a z tak niedobrym nie miała szans. Na plus mogę zaliczyć sosy i bułkę. Z kolegą wybraliśmy mieszane i dla niego był zbyt ostry, dla mnie zbyt słaby - zależy czy ktoś lubi ostre potrawy czy nie. Jeśli lubicie czuć prawdziwą moc to w Pepe musicie wybrać zdecydowanie sos ostry. Jeśli chodzi zaś o bułkę to jest ona przypiekana ale nie spieczona czy sucha tylko pulchna i naprawdę smaczna. Jest to chyba najlepszy składnik oferowanego tam kebaba.


Cennik Pepe Kebab
Podsumowując - jadąc do Pepe Kebab liczyłem na bardzo dużego i smacznego kebaba. Niestety zawiodłem się. Bułka była rzeczywiście duża ale nie na tyle aby nie dało się jej zjeść. Nie dokończyłem jej bo podstawowy i najważniejszy składnik, czyli mięso, był po prostu niesmaczny. Zgodzę się ze wszystkimi opiniami, że obsługa jest w porządku, bo właściciel był naprawdę spoko ale czy jedzie się do kebaba pogadać czy dobrze zjeść? Cena też nie jest jakaś mega promocyjna aby dało się przeboleć ten smak mięsa. Szczerze powiedziawszy już raz jadłem "coś" podobnego w smaku w kebabie na Północnej gdy zamówiłem gyros w bułce i to był mój pierwszy i ostatni raz gdy zamawiałem tam bułkę. Co do Pepe to myślę, że jeszcze za jakiś czas spróbuję bo aż trudno mi uwierzyć, że to może smakować aż tylu ludziom na forach i może po prostu ja miałem pecha trafiając na niedopieczone mięso. W każdym razie nie polecam tego kebaba ale też nie skreślam go do końca - może to była po prostu wpadka.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

4 komentarze

  1. Od siebie mogę polecić Kebab przy skrzyżowaniu ulicy Grabskiego i Drodze Męczenników Majdanka - tuż przy LIDLU
    Za 9,5zł mamy kebab w bułce z napojem Coca-cola/Fanta/Sprite do wyboru (0,2ml).
    Oraz Hamburegry ( 5zł/ szt.) w pizzeri Soprano. Pyszne i dosyć duże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kebab przy lidlu to chyba Bar Oaza i zamierzam się tam niedługo wybrać bo słyszałem, że dają dość spore porcje :) Soprano też chcę przetestować ale na początek ich pizze. Wrażenia opisze oczywiście tutaj na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty gadasz ja byłem w Pepe i mięso jest zaje****, co do sosu - wiozłem mieszany i piekło dwa razy;) sos ostry u mustafy duuużo "lżejszy" . Nie wiem może za czasów gruppona było inaczej bo ostatnio byłem i polecam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak pisałem - może był to po prostu jednorazowy przypadek, że mięso zostało dopiero założone i nie miało czasu się upiec. Niestety trzeba też nadmienić, że ceny w PePe ostatnio poszły jeszcze w górę co moim zdaniem czyni jedzenie tam w ogóle nie opłacalnym...

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: