Presto Pizza & Pub Lublin - Dwie duże pizze

By 15:45 , , , , , , , , ,

Tym razem pod lupę postanowiłem wziąć pizzerię Presto Pizza & Pub. Już dawno przewinęła się mi gdzieś przed oczami ich ulotka ale nigdy jeszcze nie miałem przyjemności tam jeść i nie słyszałem aby ktoś z moich znajomych stamtąd zamawiał. Zazwyczaj w takich przypadkach jest to spowodowane tym, że pizzeria nie jest po prostu godna polecenia ale jak było tym razem?

Pizze z Presto Pizza & Pub Lublin
po lewej z gyrosem, pieczarkami i kukurydzą,
a po prawej z kurczakiem, ananasem i kukurydzą
Będąc w pobliżu ze znajomymi zaproponowałem im spróbowanie pizzy z tego lokalu. Co do samego wystroju to nie jest może jakoś specjalnie wyróżniający się ale też na pewno nie odrzuca. Zamówiliśmy dwie duże pizze, które kosztowały 30 zł. Trzeba zaznaczyć też, że duży placek ma 32 cm, a nie 30 cm jak to często bywa w innych pizzeriach. Presto ma w swojej ofercie dość bogatą gamę różnych promocji i tak np. zbierając kupony (dokładnie 9) otrzymamy dużą pizzę z 3 składnikami za 1 grosz. Szczerze mówiąc bardzo lubię takie promocje, ponieważ są szczególnie atrakcyjne dla stałych klientów i myślę, że powinny być w każdej pizzerii. Lokal jest otwarty do późnych godzin wieczornych. Nie wiem ile trwa dostawa ale my otrzymaliśmy nasze placki po ponad 20 minutach od zamówienia. Pizze - jak to na miejscu - były bardzo gorące bo dopiero wyjęte z pieca. Do każdej z nich otrzymaliśmy keczup i dokupiliśmy sos czosnkowy, który określiłbym jako dość dobry choć jadałem lepsze. Na pierwszym z placków mieliśmy gyros, pieczarki i kukurydzę, a na drugim kurczaka, ananasa i również kukurydzę. Dużo bardziej smakował mi drugi, na którym znajdowało się więcej dobrego, ciągnącego się sera i innych składników. Pieczarki na pierwszym z nich były słabo wyczuwalne, a sam gyros nie wiele różnił się od kurczaka. Jeśli miałbym ocenić smak i jakość wszystkich składników w pięciostopniowej skali dałbym im 4. Co do cienkiego ciasta to moim zdaniem mogłoby być troszkę grubsze, ponieważ kawałek pizzy wzięty do ręki strasznie się wyginał co praktycznie uniemożliwiało jedzenie go inaczej niż sztućcami. Osoby nie lubiące szerokich brzegów nie będą zadowolone, bo takie właśnie są na każdym placku. Są co prawda miękkie ale jak dla mnie zbyt przyrumienione.

Moja ocena pizzerii Presto Pizza & Pub jest jak najbardziej pozytywna. Z całą pewnością mogę polecić zamawianie w samym lokalu, ponieważ nie wiem ile trwa dowóz ale wydaje mi się, że dość szybko się dowiem, bo placki z tego baru na prawdę mi posmakowały, a promocje zachęcają do częstego tam jadania. Trzeba przyznać, że właściciele pomyśleli o wszystkim bo w toalecie znajduje się nawet automat z prezerwatywami dla ludzi przeżywających chwile miłosnego uniesienia po zjedzeniu włoskiego przysmaku. Pizzeria Presto nie serwuje może najlepszej pizzy jaką jadłem ale na pewno lepszą niż większość lubelskich lokali. Idąc tam na pewno nie będziecie zawiedzeni.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. Ja jeszcze nigdy się nie zawiodłem na Presto i polecam tą pizzerię gorąco.
    Jeżeli chodzi o czas dowozu to do mnie na Czuby wynosi do 50 minut maksymalnie, taki standard praktycznie. Jak w większości pizzerii z tego co ja zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny i dowóz ok. W smaku jak dla mnie taki trochę średniak, ciasto smaczne dodatków sporo jednak wrażenie psuje ser. Wg mnie jest taki mdławo-słony

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: