ASAP bar Lublin - Kanapka grillowana mięso gyros

By 16:26 , , , , , , , , , , ,

Miałem ostatnio okazję przechodzić obok baru ASAP na ul. M.C. Skłodowskiej i jak to zwykle bywa gdy zobaczę jakiś fast food postanowiłem go przetestować. Nazwa lokalu była mi już znana ale jeszcze nigdy do tej pory tam nie jadłem. Dużym plusem As Soon As Possible jest długi czas otwarcia - najwcześniej (w niedzielę) zamykany jest o drugiej w nocy. Samo miejsce jest dość ciasne i raczej trudno tam będzie usiąść ze znajomymi, a więc kanapkę trzeba brać w rękę i ruszać w drogę.


ASAP bar Lublin - Kanapka
Kanapka z ASAP baru od środka
Zamówiłem kanapkę grillowaną z mięsem gyros z ostrym sosem, bo zobaczyłem ładne mięsko nabite na patyk, które wyglądało na prawdę smakowicie. Byłem miło zaskoczony bardzo niską ceną - zapłaciłem jedyne 6,50 zł za kanapkę przypominającą średniej wielkości, a w niektórych lokalach nawet dużą pitę. Obsługa była bardzo szybka i mimo kolejki swoją bułkę dostałem już po ok. 5 minutach. Kanapka była grillowana, a więc sama bułka powinna być chrupiąca. Niestety została chyba zbyt mocno przypieczona albo nie była pierwszej świeżości, bo była tak twarda, że aż pokaleczyła mi podniebienie. Mięso gyros było bardzo dobre - to zdecydowanie najlepszy składnik. Surówka była dość dziwna - był to mix warzyw pociętych w paseczki - znajdowała się w niej m.in. marchewka oraz dodatkowo ser żółty. W połączeniu z ostrym sosem, który w ogóle nie był ostry smakowało to jak sos słodko-kwaśny ale nie powiem żeby było nie dobre. Po prostu taka wersja gyrosa na bardziej słodko niż ostro - jeśli ktoś nie lubi strasznie ostrego jedzenia na pewno będzie zadowolony. Osobiście nie zapchałem się jakoś szczególnie tą kanapką ale jak za taką cenę na prawdę nie można narzekać.


Serwując dobre jedzenie od razu zyskuje się rozgłos


ASAP bar to tani lokal, w którym zjemy mięso gyros prosto z patyka podane w grillowanej bułce z niespotykaną surówką o dość nietypowym smaku ale całkiem dającą radę. Personel działa szybko i sprawnie. W lokalu może nie ma zbyt dużo miejsca ale jeśli jesteśmy sami lub małą grupą to na pewno nie będziemy musieli jeść na stojąco. Nie jest to miejsce gdzie są podawane jedynie gyrosy - można tam zamówić różnego rodzaju kanapki, a także dania i sałatki. Dla osób chcących spróbować trochę innego smaku kanapki gyros i nie wydać na nią dużo pieniędzy lub dla tych, którzy przypominają sobie o jedzeniu późno w nocy rekomenduję ASAP bar z Lublina.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. Jadłam tam kebaba w bułce i kanapkę z tuńczykiem. Kebab był ok, ciekawie przyprawione mięso, chociaż jak dla mnie za mało warzyw. Z kolei kanapka była super, cała wypełniona surówką i tuńczykiem. W obu przypadkach duży plus za koperkowy sos.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: