Speed Pizza Lublin - Zestaw gyros

By 20:49 , , , , , , , , ,

Dawno nie dodawałem nowych recenzji ale jak wiadomo w okresie świąt mamy inne przysmaki niż fast foody. W nowym roku powracamy z ocenami pizz i kebabów głównie na dowóz w Lublinie. Na pierwszy ogień pójdzie pizzeria działająca już od kilku lat na Czechowie - Speed Pizza. Osobiście mam z nią bardzo złe wspomnienia (raz dostałem tam pizzę z zakalcem w cieście) ale każdemu należy się druga szansa.

Zestaw gyros ze Speed Pizza Lublin
Tym razem wybrałem coś zgoła innego niż pizzę, a mianowicie zestaw gyros za 15 zł. Cena ani nie powala na kolana ani specjalnie nie odstrasza. Dowóz był dość szybki - nie czekałem nawet 30 minut. W zestawie dostajemy ok 200g mięsa gyros, 250g frytek oraz surówkę z białej kapusty i marchewki w bezsmakowym sosie. Ogólnie surówka jest gorzka, zupełnie niejadalna i chyba jej zaletą jest to, że dostajemy jej dość mało. Mięso jest mrożone, pokrojone w drobniutkie kawałeczki, gotowane lub odmrażane w mikrofalówce przez co jest strasznie gumowe. Oczywiście bardziej przypomina zwyczajnego kurczaka niż gyros. Jest polane mega słonym sosem z czegoś przypominającego keczup oraz sos czosnkowy, który ma chyba za zadanie zabić jego smak. Jednak czosnek nie jest prawie wyczuwalny, a tak wodnistego keczupu nigdy nie widziałem. Frytki również były niskiej jakości. Były twarde, bez smaku, zbyt słone. Przypominały te najtańsze z Reala czy innego hipermarketu.

Cały zestaw określiłbym jako całkowitą tragedię. Speed Pizza znowu mnie zawiodła. Nie polecam nikomu zamawiać tam niczego. Nie znajdziecie tam ani dobrego smaku ani niskich cen. Zastanawiam się czasem jak takie lokale utrzymują się tak długi czas na rynku serwując takiej jakości posiłki. No cóż widocznie to "coś" bo inaczej tego gyrosa nazwać nie można komuś smakuje. Wam jednak zdecydowanie odradzam testować tą pizzerię na sobie!

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. Dzięki wielkie za nową recenzje :)) Czekamy z niecierpliwością na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio zamawiałem pizze z speed pizze nie polecam
    o ile ciasto jeszcze dawało radę to składniki na cieście były tak kiepskiej jakości w smaku nie dobre . Pierwszy raz żałowałem ze wydałem pieniądze na tak okropną pizze. Jedynie dostawa z tego wszystkiego szybka

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: