La Farina - Nowa pizzeria na Czechowie - Pizza Kebab

By 20:10 , , , , , , , ,

Pizzeria La Farina jest nowym lokalem znajdującym się na Czechowie w budynku, w którym wcześniej znajdowały się Głodny Troll, a później Głodny Królik. Ten punkt szczęścia chyba za dużego nie ma bo zawsze na początku można tam dobrze zjeść ale po jakimś czasie poziom się obniża. Czy tak będzie i w przypadku La Fariny tego nie wiem ale postanowiłem sprawdzić czy można tam smacznie zjeść w chwili obecnej.

Pizzeria La Farina Lublin
Pizza Kebab z Pizzeri La Farina Lublin
La Farina dość wysoko się ceni bo najtańsza z pizz oprócz Margherity kosztuje 21 zł. Do wyboru mamy tylko jeden rozmiar placka - 33 cm, a właściciele chwalą się, że jest to "prawdziwie włoska pizza". Oprócz pizzy w ich ofercie znajdziemy również carpacio, różnego rodzaju kanapki i dania gorące ale również befsztyk tatarski czy tatar z łososia. Dowóz dostępny jest od zamówienia o minimalnej kwocie 17 zł i jest darmowy choć nie wiem czy na terenie całego Lublina czy tylko w określonej strefie, bo nie zostało to dokładnie określone na ulotce.

W każdym bądź razie wybrałem pizzę "Kebab" z kebabem z kurczaka, cebulą, papryką jalapeno, świeżą papryką, pomidorami i sosem czosnkowym za 22 zł. Zostałem pozytywnie zaskoczony gdy zapytałem o czas dostawy - zamówienie miało dotrzeć do mnie po 15 minutach. Po około pięciu minutach dostałem telefon z pizzerii czy świeża papryka może zostać zastąpiona równie świeżą lecz papryką pepperoni. Oczywiście zgodziłem się ale chyba ten chwilowy brak skutkował tym, że dostawca pojawił się u mnie po 25 minutach co i tak jest bardzo dobrym czasem lepszym niż w większości lubelskich lokali.
La Farina Lublin
Wszystkie składniki tworzą jedną całość
i jednocześnie można poczuć każdy z osobna

Pizza oczarowała mnie bogactwem zapachów i smaków. Każdy składnik można było doskonale wyczuć i zasmakować, a na prawdę było w czym, bo wszystkie ze składników były bardzo smaczne i dodane na placek w dużych ilościach. Nawet sos pomidorowy, który bardzo często w innych pizzeriach jest robiony po prostu z koncentratu pomidorowego tutaj smakował wyśmienicie i przebijał wśród bogactwa pozostałych składników. Sera również było dużo lecz bez przesady - jak dla mnie w sam raz. Ciągnął się tak jak trzeba i smakował bardzo dobrze. Ciasto było dobrze wypieczone, cienkie - jego brzegi również - i chyba jest to jedno z lepszych jakie do tej pory jadłem w pizzeriach oferujących pizzę na dowóz w Lublinie.

Pizzeria La Farina ma dużą szansę przyciągnąć do siebie wielu klientów lubiących pizzę na dowóz w bardziej włoskim stylu. Podkreślam słowo na dowóz gdyż w lokalu nie ma zbyt wiele miejsca aby móc w pełni komfortowo i spokojnie zjeść - moim zdaniem pizzeria do tak małego budynku nie pasuje. Skupiając się jednak na tym co najważniejsze czyli na smaku La Farinę trzeba zdecydowanie pochwalić bo dawno nie jadłem tak dobrej pizzy i do tego dowiezionej w tak krótkim czasie. Po spróbowaniu pizzy mam ochotę przetestować również pozostałe dania dostępne w ich ofercie. Pizzerię La Farina polecam każdemu. 

Jako, że pizzeria dopiero raczkuje i nie da jej się znaleźć w Internecie poniżej znajdziecie jej ulotkę.
Pizzeria La Farina Lublin Ulotka
Pizzeria La Farina Lublin - Ulotka
La Farina Lublin Ulotka
La Farina Lublin - Ulotka



Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

5 komentarze

  1. duża cena, nie wielki placek i w promocji tylko dwa składniki na pizzę
    ciężko im będzie wytrzymać na rynku tym bardziej, że Planeta ma dobre ceny i promocje

    chyba, że warto będzie przepłacać dla smaku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności :)
    dziś skosztowałem 2x za 35zł
    biorąc na miejscu samemu sporo korzystniej, także warto się wybrać jak ktoś obok mieszka.
    Różne grubości ciasta bez problemu zrobią, cienkie jest super.
    Lokalik istotnie malutki, zaledwie 1 stolik, pięknie rosnące przyprawy i zapach zachęcają do jedzenia ;)

    Słabo się coś reklamują, mieszkam z 200m obok i nic o nich nie wiedziałem, jeszcze z 5metrów od budynku zastanawiałem się czy na pewno jest to numer 26A :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dowóz poza Czechów od 01.10. Chciałem sprawdzić, ale muszę poczekać, aż zatrudnią studenciaka jako kierowcę.

    OdpowiedzUsuń
  4. przyszła 10minut temu,
    koło włoskiej nie leżała
    realna wielkość 28cm
    przypalone brzegi
    droga

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt ulotki jest bardzo waży, dlatego zawsze polecam usługi www.ccsdruk.pl. Mają świetnych grafików!

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: