Pizzerijo-kawiarnia Rio Domigo Lublin - Gigant pizza

By 22:16 , , , , , , , , ,

Rio Domigo została nam polecona przez naszego fana na Facebooku, który uważa, że jest to dla niego najlepsza pizzeria w Lublinie i za tym poleceniem postanowiłem sprawdzić co ma do zaoferowania. Widziałem już kiedyś szperając w Googlach ich stronę internetową ale myślałem, że jest to jakiś od dawna nie działający lokal. Ich ulotka (jeśli takowe mają) również nie wpadła w moje ręce, więc chyba nie mają najlepszego marketingowca choć czasami takie nieodkryte miejsca są najlepsze, a więc przejdźmy do samej recenzji.

Pizza gigant z salami, boczkiem i papryczkami
jalapenos z Rio Domigo Lublin
Zacznę od tego, że chciałem zamówić dużą (32 cm) pizzę z własnymi składnikami, ponieważ nie znalazłem kompozycji, na którą akurat miałem ochotę. Zadzwoniłem więc, Pani odebrała telefon natychmiastowo ale nie standardowym "pizzeria xxx, słucham" lecz zwyczajnym "halo?". Trochę mnie to zdziwiło. Zapytałem czy wybrałem właściwy numer i czy mógłbym zamówić pizzę - Pani odpowiedziała twierdząco i powiedziała żebym przyjechał za 15 minut - znów zdziwienie zagościło na mojej twarzy. Rozmowa trwała jeszcze ładne kilka minut bo z Panią bardzo trudno było się dogadać.

Własnoręczny napis na opakowaniu
w pełni oddaje ducha tego lokalu
Chciałem zamówić dużą pizzę z salami, boczkiem i chilli, ale Pani przyjmująca zamówienie stwierdziła, że doda papryczki jalapenos "bo będzie lepiej smakowało". Skoro tak twierdziła to nie chciałem się z nią sprzeczać. Poprosiłem tylko aby nie przesadzała z ilością i zapytałem o cenę. I tutaj znowu niespodzianka - 30 zł - choć wg. cennika na stronie powinna kosztować ok. 22 zł. No trudno, co zrobić. Pomyślałem, że może dostawa tyle kosztuje i dopytałem o czas dostawy. Tutaj czekało mnie bardzo miłe zaskoczenie bo otrzymałem odpowiedź, że nie powinienem czekać dłużej niż 20-25 minut.

Składników było całkiem sporo, a pizza
była dodatkowo posypana przyprawami
I tak dokładnie było. Dostawca pojawił się po ok. 25 minutach i wszystko się wyjaśniło. Otrzymałem za te wspomniane już 30 zł pizzę gigant (40 cm) z dwoma sosami - czosnkowym i keczupem. Na górze pudełka zamiast nazwy czy logo firmy widniał odręczny napis "Smacznego!" - dość miły gest. Na stronie pizzeria Rio Domingo chwali się, że robi ciasto na swoją pizzę z mąki z ekologicznego gospodarstwa i używa wyłącznie oryginalnej mozzarelli i to na prawdę czuć. Ciasto nie przypominało gumowego placka jak to się czasami  zdarza w innych lokalach. Tutaj naprawdę można poczuć, że ciasto jest wyrabiane bezpośrednio w lokalu. Według tego co jest napisane na stronie jest pieczone w specjalnie przygotowanym piecu opalanym jedynie drewnem jednak nie było tego zapachu drewna tak jak to się zdarza w pizzach z np. La Traviaty.

Niestety sosy okazały się po prostu niedobre
Składniki smakowały bardzo dobrze i tak jak prosiłem nie było zbyt dużo ostrych papryczek. Jak dla mnie sera było trochę za mało ale to praktycznie jedyna sprawa, do której mogę się przyczepić względem pizzy. Składników mięsnych nie poskąpiono co się chwali, a brzegi pizzy nie były twarde. Gratisowe sosy były niestety okropne. Keczup prawdopodobnie najtańszy z możliwych, a sos czosnkowy dziwnie ostry i strasznie rzadki. Niestety trzeba jasno powiedzieć, że polanie pizzy nimi psuło jej dobry smak ale oczywiście nie trzeba ich używać i nie polecam Wam tego robić.

Pizzerijo-kawiarnia Rio Domigo to miejsce niezbyt znane, niezbyt popularne i to się czuje. Niezbyt skoncentrowana Pani odbierająca zamówienie, inna niż oczekiwana pizza nie zmieni jednak tego, że dostaniemy tam naprawdę dobrą pizzę. Ciasto i składniki są wysokiej jakości, placek dociera do nas bardzo szybko (nie licząc czasu potrzebnego na dogadanie się przez telefon) i to bardzo ciepły, a całość ma swój unikalny smak. Ceny również nie odstraszają i znajdziemy tutaj promocje podobne do tych, które obowiązują w innych pizzeriach. Rio Domigo serwuje dobrą pizzę i mogę Wam to miejsce zdecydowanie polecić.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

0 komentarze

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: