Pub Restauracja Kredens Lublin - Pizza Hawajska

By 19:27 , , , , , , , ,

Pub Restauracja Kredens nie robiła na mnie najlepszego wrażenia i wydawało mi się, że raczej nie dostanie się tam smacznej pizzy. Jednak znajomi zapewniali mnie, że jedzenie jest tam całkiem dobre, więc w końcu postanowiłem samemu się przekonać i tutaj też pojawiły się problemy. Do Kredensu dzwoniłem cztery razy w ciągu dwóch tygodni. Za każdym razem ktoś, kto przyjmował zamówienie próbował mnie maksymalnie zniechęcić do jego złożenia. Usłyszałem między innymi: "ma coś na kuchni i nie mogę teraz rozmawiać", "mam mokre ręce, proszę zadzwonić za pół godziny", a po tym czasie "mamy dużo gości, mogę przyjąć zamówienie, ale dowieziemy je za trzy godziny". W końcu złożyłem zamówienie przez PizzaPortal i dopiero ono zostało zaakceptowane.

Kredens Lublin
Pizza Hawajska z kurczakiem, kukurydzą i ananasem
z Pubu Restauracji Kredens
Kupiłem 40 cm pizzę hawajską z kurczakiem, kukurydzą i ananasem. Czas oczekiwania - teoretycznie półtorej godziny, a praktycznie czekałem ok. 30 minut krócej. Pizza dojechała ciepła, wyglądała całkiem dobrze. Składników było dość dużo i choć może nie prezentowały restauracyjnego poziomu to były dobrej jakości i były smaczne. Ciasto było trochę ciężkie właśnie takie jak dostaje się zazwyczaj w różnego rodzaju barach. Końcówki były całkowicie nie jadalne chyba, że ktoś lubi testować wytrzymałość swojej żuchwy. Pozytywne wrażenie zrobił na mnie ser, który był dobry i w którym zatopione były pozostałe składniki. Pizzą z Kredensu zdecydowanie można się najeść i zostawia ona uczucie sytości na długo, ale nie lubię, gdy pizza za bardzo "osiada" na żołądku.

Pub Restauracja Kredens serwuje pizze na przyzwoitym jak na pub poziomie. Nie znajdziemy tam jednak szczególnie wyszukanych smaków, których moglibyśmy oczekiwać od restauracji. Taka pizza do piwa czy na imprezę na pewno pasuje, ale do delektowania się nią już mniej. Jeśli chcemy się zapełnić to zarówno przez sycący typ placka jak i dostępne promocje, które można określić jako atrakcyjne Kredens jest dobrym adresem. Musimy mieć tyko szczęście, żeby osoba, która odbiera telefony łaskawie chciała nam tą pizzę zrobić, no i trzeba się też uzbroić w cierpliwość podczas oczekiwania na dostawcę. Kredens smakowo wypada całkiem dobrze, ale podejście do klienta jest zdecydowanie do poprawy.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. Zdarzyło mi się również, iż wyłączali w Kredensie telefon w piątki/soboty by nie móc zrealizować połączenia natomiast gdy przejdzie się do lokalu to zamówienie na wynos się dostaje... a to Ci psikus i niespodzianka, że w tak prosty sposób można wykiwać obsługę, jednak szkoda że w ten sposób klienci są tam traktowani...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawialem tam kilka razy i zdarzylo sie rowniez ze kierowca nie mogl przyjechac np z powodu deszczu a nie padalo wtedy zbyt mocno 2 razy trafila do mnie nie ta piza ktora zamawialem oraz raz dostalem nie dopieczona pizze a ze bylo nas 4 osoby i kazdy sprobowal swoj kawalek to pizza wg Pana odbierajacego telefon nie byla juz do zwrotu. Bardzo lybie placki z Kredensu ale obsluga lokalu sprawila ze ani ja ani znajomi juz tam nie zamawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: