Pizza Capri Lublin - Dwie duże Margherity

By 21:03 , , , , , , ,

Pizza Capri działa w Lublinie już od kilku ładnych lat. Świadczy to o tym, że ma swoich wiernych fanów, których ostatnio i ja spotkałem na swej drodze. Twierdzili sloganowo, że "jest to najlepsza pizzeria w Lublinie". Jak to wygląda z mojego punktu widzenia - tego dowiecie się w dzisiejszym wpisie.


Duża Margherita z gyrosem, pieczarkami i kukurydzą z Capri
Pierwszą rzeczą, która mnie zdziwiła patrząc na ulotkę Capri jest to, że dwie duże Margherity w promocji z jednym dowolnie wybranym składnikiem kosztują 26 zł, a z trzema składnikami aż 32,50! I to mimo tego, że składników na pizzy wiele nie uświadczymy ale o tym później. Jak widać pizzeria nie zamierza walczyć na polu cenowym z konkurencją więc może będzie mogła pochwalić się czym innym. Na plus zaliczyć można dostawę gratis na terenie całego Lublina - to się chwali ale inne firmy też to oferują. Czas dostawy również był całkowicie standardowy - 40-50 minut.

Duża Margherita z kurczakiem, kukurydzą i BEZ ananasa
Na pierwszej z pizz powinienem dostać gyros, pieczarki i kukurydzę, a na drugiej kurczaka, ananas i kukurydzę. Niestety chyba zabrakło ananasa bo na drugą pizzę zamiast niego dostałem gyros, który jak się domyślacie nie nadawał pizzy "hawajskiego" smaku. Moim zdaniem takie wpadki nie powinny się nigdy zdarzać i byłem tym faktem strasznie zawiedziony. Co do samych składników to kurczak był nawet smaczny za to gyros był kawałkami jakiegoś czerwonego mięsa smakującego jak kurczak z przyprawą do gyrosa - szczerze mówiąc nie wiem co to dokładnie było ale nie było to smaczne. Pieczarek praktycznie nie uświadczyłem, co któryś kawałek dawało się lekko wyczuć ich zapach ale było ich stanowczo za mało. Ciasto, sos i ser były w porządku - to pierwsze przypadnie do gustu osobom nie lubiącym zbyt dużych brzegów na pizzy.

Według mnie Pizza Capri w smaku jak i stosunku cena/jakość może być oceniona na góra trzy. Jest to zwykły średniak, z małą ilością składników na placku i nie zachęcającą ceną. Być może są i osoby strasznie lubiące ten lokal ale ja na pewno nie będę ich stałym klientem choć - tak jak powtarzam w przypadku innych średniaków - od czasu do czasu można dla odmiany zamówić i tam, bo pizza ogólnie rzecz biorąc nie jest zła.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

2 komentarze

  1. fatalna pizza, tłusta, aż z niej kapie, składników bardzo mało, keczup w plastikowych zapieczentowanych woreczkach - tragedia. Podobnie jak autor daje lokalom dwie szanse i zamówiłem danie gyros i było jeszcze gorzej, frytki twarde, mieso jak pisał autor, surówka sucha bez smaku (moze to i lepiej patrząc na to jak smakuje mieso) Lokal funkcjonuje chyba tylko dlatego ze zbierają sie tam same okoliczne dresy i podobna chołota (danie odbierałem osobiście)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: