Biesiadowo Lublin - Mega bułkowiec

By 19:48 , , , , , , , , , ,

Ponownie postanowiłem wziąć pod lupę Pizzerię Biesiadowo, której pizze ze względu na swoją wielkość i cenę przypadły mi do gustu ale tym razem postanowiłem zamówić tam kebab. Jako, że Biesiadowo kojarzy mi się z ogromną wyżerką postanowiłem zamówić największą bułkę jaką będą tylko mieć.

Kebab Mega bułkowiec z Pizzerii Biesiadowo
Oczywistym wyborem okazał się więc "Mega bułkowiec" opisywany na oficjalnej stronie jako "ogromny kebab w wielkiej bułce". Nie był zbyt tani, ponieważ trzeba na niego wydać 15 zł ale sądziłem, że jego wielkość i smak będą proporcjonalne do ceny. Niestety nie były. Bułka była duża ale na pewno nie można określić ją jako ogromną - była mniejsza niż ta opisywana przeze mnie wcześniej kanapka w PePe. Sama bułka była twarda i zeschnięta - nie była opiekana, była po prostu stara. Składników znajdujących się w środku nie było dużo i może to i dobrze bo po pierwszym kęsie poczułem coś czego bym się nigdy nie spodziewał - smak ryby. Jak się okazało po próbowaniu wszystkich składników oddzielnie pochodził on z kukurydzy, która smakowała tak jakby leżała razem z rybą w jednej puszcze - coś okropnego. Mięso było wiórowate, suche i niesmaczne, a do tego było go strasznie mało - na dnie bułki znajdowała się jedynie surówka. Dobrego słowa nie mogę powiedzieć też o sosie, który smakował podobnie jak przy pizzy czyli dość słabo.

Naprawdę nie spodziewałem się, że kebab z Biesiadowa może wypaść tak słabo ale ocenić coś smakującego jak ryba, a nie kebab inaczej nie można. Nie wiem czy przez to zamówienie nie zrażę się do tego lokalu bo skoro w bułce mogą znajdować się nieświeże/bardzo niskiej jakości składniki to dlaczego mają się następnym razem nie znaleźć na pizzy? W każdym bądź razie nie radzę nikomu zamawiać kebaba w Biesiadowie - jest drogi, mały i niedobry.

Sprawdź nasze poprzednie recenzje:

6 komentarze

  1. Liczę, że w przyszłości pojawi się recenzja z Kebabu Falafel na ulicy Lipowej, na przeciwko V LO (nie Kebabu pod Psem) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Karol Grabowski

    Tzw. "egipta" :D Oczywiście, że się pojawi ale w pierwszej kolejności staram się recenzować dania dostępne na dowóz ;) Choć ten lokal mogę już teraz polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kebab poprzednio był cienki,aczkolwiek pizzeria wprowadziła już nowy, tzw. kebab z pieca, wyrzucając poprzedni z menu,wprawdzie czas oczekiwania jest dłuższy,ale jest gorący świeży i smaczny,proponuje spróbować i ocenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałem kiedyś u nich pizzy ( na miejscu ).
    2 kawałki zjedzone i do widzenia. Gorszej pizzy chyba w życiu nie jadłem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jimi pizza była już opisywana przeze mnie na blogu ;) Mam wrażenie, że odkąd został zamknięty lokal na ul. Ruskiej w Biesiadowie jest coraz gorzej...

    @Kamil skoro tak mówisz to spróbuję ale za jakiś czas bo po pierwsze na razie ciągle omijam ten lokal szerokim łukiem, a po drugie może być dobry tylko na początku, a później znowu się pogorszyć, więc sprawdzę za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta. kebab noe dobry dobrze ze juz go zlikwidowali. ale moim zdaniem za surowo podcodzicie. Ten lokal nie jest taki zly. maja nowy wystroj. tv jest rownjez 25 cm pizza. Nie probowaliscie chyba telepizzy z majdanka. tam to dopiero niedobra pizza Ja uwazam ze na dzien dziesiejszy pizza jest tam swietna. jest duzo zmian kebab nowy z pieca mmniam. i hot dog naprawde pyszne ! gdy to pisalas lokal byl tylko 6 mies. dopiero zaczynali a na poczatku roznie jest. ja tam chodz z paczka i jest spoko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Byłeś w tym lokalu? Podziel się z nami TWOIMI odczuciami! Dodaj komentarz poniżej: